Lokomotywa elektryczna typu: 30E1 (E499.1), seria 141 ČD

Do końca aukcji pozostało:

Aktualna cena:

560000,00 zł

Numer aukcji:

21/6/2021

Cena wywoławcza:

560000,00 zł

Data zakończenia:

2021-09-02 12:00:00


Rodzaj finansowania

Kredyt Leasing Pożyczka

Dane przedmiotu

Lokalizacja:

Bytom

Rocznik:

1959

Marka:

Lokomotywa elektryczna

Model:

141 ČD

Licytacja

Opis

Sprzedaż na zasadzie konkursu ofert na adres [email protected]ibas.com 

 Cena w ogłoszeniu 560 tys. do negocjacji

  Lokomotywa po remoncie głównym przeprowadzonym w 2012 roku.


  Data ważności ostatniego przeglądu (świadectwo sprawności technicznej) - 26 września 2018 r.

Lokomotywa elektryczna typu: 30E1 (E499.1), seria 141 ČD,

nr przewoźnika 014-1

nr fabr. 3791

EVN: 9151 5 150 052-6 PL-STK

rok prod. 1959

Lokalizacja: Bytom.

Możliwe oględziny po wcześniejszym zgłoszeniu na adres [email protected] 

Lokomotywa niesprawna, brak możliwości uruchomienia jakiegokolwiek jej zespołu

Brak dokumentacji technicznej pojazdu kolejowego, wchodzącej w skład dokumentacji związanej z procesem utrzymania pojazdów kolejowych, w szczególności dokumentacji techniczno - ruchowej z opisem budowy i zasady działania, instrukcją obsługi, rysunkami poglądowymi, schematami blokowymi itp.

Masa własna 80 ton

Masa hamująca G (hamulec wolno działający, skład towarowy) 21 ton

Masa hamująca P (hamulec szybko działający, skład pasażerski) 51 ton

Masa hamująca R (hamulec szybko działający dużej mocy) 13+13 ton

 

 

 

 

 

Silniki trakcyjne:

Typ: 3 AL 4846 ZT x 4

Nr fabr: 141004, 6878, 141003, 141002

(identyfikacja na podstawie dokumentacji technicznej)

Zestawy kołowe:

Nr fabr: 176, 493, 143, 206

(identyfikacja na podstawie dokumentacji technicznej)

Przekładnie silników

trakcyjnych:

Typ: LO 5460 LZP x 4

(identyfikacja na podstawie oględzin)

Szybkościomierz wskazujący:

Producent: Hasler & Bent, Typ: A 16, Nr fabr: 5839

(identyfikacja na podstawie dokumentacji technicznej i tabliczki znamionowej)

Szybkościomierz rejestrująco - wskazujący:

Producent: Hasler & Bent, Typ: RT 9, Nr fabr: 3532

(identyfikacja na podstawie dokumentacji technicznej i tabliczki znamionowej)

 

 

Zbiornik powietrza:

(zbiornik powietrzny nr 1 układu

pneumatycznego)

Producent: VANEK, typ: brak danych, Nr fabr. 127823, poj. 930l., rok prod. 2011; Nr TDT: 6ZH-13221.

(identyfikacja na podstawie dokumentacji – pismo TDT.608-500-153-1117/134

Zbiornik powietrza:

(zbiornik powietrzny nr 2 układu

pneumatycznego)

Producent: VANEK, typ: 91655-175, Nr fabr. 127819, poj. 120l.

rok prod. 2011; Nr TDT: 6ZH-13222.

(identyfikacja na podstawie dokumentacji – pismo TDT.608-500-153-1117/13 i tabliczki znamionowej)

Zbiornik powietrza:

(zbiornik powietrzny nr 3 układu

pneumatycznego)

Producent: VANEK, typ: 91655-175, Nr fabr. 127820, poj. 120l.

rok prod. 2011; Nr TDT: 6ZH-13223.

(identyfikacja na podstawie dokumentacji – pismo TDT.608-500-153-1117/13 i tabliczki znamionowej)

Zbiornik powietrza:

(zbiornik powietrzny nr 4 układu

pneumatycznego)

Producent: VANEK, typ: 91655-175, Nr fabr. 127821, poj. 120l.

rok prod. 2011; Nr TDT: 6ZH-13224.

(identyfikacja na podstawie dokumentacji – pismo TDT.608-500-153-1117/13 i tabliczki znamionowej)

Zbiornik powietrza:

(zbiornik powietrzny nr 5 układu

pneumatycznego)

Producent: VANEK, typ: brak danych, Nr fabr. 127822, poj. 10l.

rok prod. 2011; Nr TDT: 6ZH-13225.

(identyfikacja na podstawie dokumentacji – pismo TDT.608-500-153-1117/13

Zbiornik powietrza:

(zbiornik powietrzny nr 6 układu

pneumatycznego)

Producent: VANEK, typ: 91655-366, Nr fabr. 127818, poj. 9l.

rok prod. 2011; Nr TDT: 6ZH-13226.

(identyfikacja na podstawie dokumentacji – pismo TDT.608-500-153-1117/13 i tabliczki znamionowej)

Zbiornik powietrza:

(zbiornik powietrzny nr 7 układu

pneumatycznego)

Producent: VANEK, typ: brak danych, Nr fabr. 130682, poj. 5l.

rok prod. 2012; Nr TDT: 6ZH-13227.

(identyfikacja na podstawie dokumentacji – pismo TDT.608-500-153-1117/13

Zbiornik powietrza:

(zbiornik powietrzny nr 8 układu

pneumatycznego)

Producent: VANEK, typ: brak danych, Nr fabr. 130683, poj. 5l.

rok prod. 2012; Nr TDT: 6ZH-13228.

(identyfikacja na podstawie dokumentacji – pismo TDT.608-500-153-1117/13

 

Silnik sprężarki kab. 1:

Producent: Skoda, typ: 1A2629/2, Nr fabr. 04022, moc. 12,5 kW, zasilanie nap. stałym -DC; pobór prądu 5,6A, 2600 obr./min, masa 415kg, rok prod. 1960

(identyfikacja na podstawie tabliczki znamionowej)

Silnik sprężarki kab. 2:

Producent: Skoda, typ: A2629/2x7, Nr fabr. 116789, moc. 12,5 kW, zasilanie nap. stałym -DC; pobór prądu 5,6A, 2600 obr./min, masa 415kg, rok prod. 1959

(identyfikacja na podstawie tabliczki znamionowej)

 

 

 

Producent: EL-MAG, typ: ELZ-2001, Nr fabr. 002/6

(identyfikacja na podstawie dokumentacji i tabliczki znamionowej

Elektrozawór SHP:

Producent: SUB-MEP Postrelnov, typ: P4VC, Nr fabr. 2594, zasilanie nap. stałym 48V -DC

(identyfikacja na podstawie tabliczki znamionowej)

Elektrozawór CA:

Producent: SUB-MEP Postrelnov, typ: P4VC, Nr fabr. 2747, zasilanie nap. stałym 48V -DC

(identyfikacja na podstawie tabliczki znamionowej)

Elektrozawór RS:

Producent: SUB-MEP Postrelnov, typ: P4VC, Nr fabr. 2691, zasilanie nap. stałym 48V -DC

(identyfikacja na podstawie tabliczki znamionowej)

Wyłącznik główny SHP:

Producent: EL-MAG, typ: ELZ-2001, Nr fabr. 002/4

(identyfikacja na podstawie dokumentacji i tabliczki znamionowej)

Wyłącznik główny CA:

Producent: EL-MAG, typ: ELZ-2001, Nr fabr. 002/5

(identyfikacja na podstawie dokumentacji i tabliczki znamionowej)

Wyłącznik główny RS:

 

Nazwa:

Lokomotywa elektryczna

Typ (kod konstrukcyjny) i typoszereg:

Typ: 30E1, typoszereg (E499.1)

Seria:

141 ČD

Wytwórca:

ŠKODA, Pilzno, Czechosłowacja

obecnie: ŠKODA TRANSPORTATION a.s., Emila Škody 2922/1,

301 00 Plzeň, Czechy,

Numer fabryczny:

3791

(identyfikacja na podstawie dokumentacji technicznej i tabliczki znamionowej producenta)

Nr przewoźnika (kolejowy):

014-1

(identyfikacja na podstawie dokumentacji i tablicy znamionowej producenta)

Europejski numer

pojazdu (EVN):

9151 5 150 052-6 PL-STK

(identyfikacja na podstawie dokumentacji technicznej, rejestru NVR online3, decyzji Urzędu Transportu Kolejowego (UTK) oraz oznakowania na pudle lokomotywy i w kabinach 1 i 2)